Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

Yleistä OP Kassan WooCommerce-integraatiosta

OP Kassa tarjoaa valmiin integraation OP Kassa -sovelluksen ja WooCommerce-verkkokauppa-alustan välillä. Lue ohjeet integraation käyttöönottoon täältä.

Integraatio on rakennettu lähes reaaliaikaiseksi, jolloin tuote-, varasto- ja tilaustiedot pysyvät ajan tasalla järjestelmien välillä. Tietojen päivityksissä järjestelmien välillä voi olla 1–3 minuutin viive.

Seuraavat asiat on hyvä huomioida integraation osalta:

  • Integraation toimintaperiaatteisiin on mahdollista vaikuttaa asetuksilla. Käy asetukset huolellisesti läpi ja valitse ne synkronointitavat, jotka tukevat sinun tapaasi käyttää verkkokauppaa ja OP Kassaa.
  • Tietojen päivityksissä eri järjestelmien välillä voi olla muutaman minuutin viive. Muista tarkistaa virhetilanteiden lista WooCommercen integraatiosovelluksen hallintanäkymästä, jos epäilet virhettä integraatiossa.
  • Tuotetiedoissa SKU on pakollinen ja yksilöivä arvo OP Kassassa, mutta WooCommercessa se EI ole pakollinen, mutta yksilöivä. Tämä voi aiheuttaa virhetilanteita tai SKU:n muuttumisen kun tuotetietoja synkronoidaan. Lue lisää Tuotetiedon synkronointiosiosta täältä.
  • WooCommercesta tulevat verkkokauppatilaukset pitää käsitellä ja merkitä toimitetuksi WooCommercessa. Niiden tietoja voi vain katsella OP Kassasta.
Lue myös:
 
Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee päivittäin kello 8.00–21.00.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800