Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

Palvelun irtisanominen ja laitteiden palauttaminen

Posted by OP Kassa on 25.1.2021 11:21:24

Tästä löydät ohjeet palvelun käytön lopettamiseen sekä laitteiden palauttamiseen.

Kun haluat lopettaa palvelun käytön, täytä tietosi irtisanomislomakkeelle ja palauta kassalaitteisto meille alla olevien ohjeiden avulla. Irtisanomisaika alkaa siitä hetkestä, kun laitteet ovat palautuneet varastollemme osoitteeseen:

Asiakaspalautustunnus 611501

Ingram Micro Mobility Oy

OP-palautus

Vitikka 1 G, ovet 8-11

02630 Espoo

Käsittelemme irtisanoutumispyynnöt sopimuksessa sovitun irtisanomisajan puitteissa.

 

Ohjeet laitteiden palautukseen

  1. Varmista, että laitteet ovat siistissä kunnossa ja että kaikki lisäosat ovat mukana.
    • Pakkaa virtalähde ja muut mahdolliset mukana tulleet lisätarvikkeet laatikkoon, joka kestää kuljetusta.
  2. Merkitse lähettäjän tietoihin yrityksen nimi tai Y-tunnus. 
  3. Jätä palautus mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Palautus on maksuton.

Kun palautat iPadin, varmista, että olet kirjautunut ulos AppleID-tililtäsi ja palauttanut tehdasasetukset. Jos iPad palautuu niin että sitä ei voi ottaa uuteen käyttöön (iPad on lukittu, iPadissa on käyttäjän AppleID tai muu vastaava syy), saatamme iPadin käyttökuntoon kauppiaan kustannuksella.

Huomiothan, että veloitamme kauppiaalta kustannukset, jotka aiheutuvat

  • epäsiistien tai rikkinäisten laitteiden puhdistamisesta tai korjaamisesta
  • siitä, että laite palautuu ilman virtalähdettä tai siihen kuuluvia muita tarvikkeita.

Topics: Usein kysytyt kysymykset

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800