Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

OP Kassa ja internetyhteys

OP Kassan käyttäminen vaatii aina internetyhteyden, jotta kassasovellus voi ladata tuotetiedot ja muut tiedot pilvipalvelusta ja jotta maksupääte voi varmentaa maksuja.

Mobiililaitteen tulee olla yhteydessä OP Kassa -palveluun joko WiFi-yhteydellä tai mobiilidatan yli (3G tai 4G). Miura-maksupääte käyttää Bluetooth-yhteyden yli mobiililaitteen verkkoyhteyttä mm. maksujen varmentamiseen. Yomani puolestaan käyttää maksujen varmentamiseen 3G- tai Ethernet-yhteyttä.

Jos verkkoyhteys on kovin hidas tai epäluotettava, se voi vaikeuttaa OP Kassan käyttöä.

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee päivittäin kello 6.00–23.00.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800