Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

OP Kassa ja internetyhteys

Posted by OP Kassa on 17.1.2020 10:51:44

OP Kassan käyttäminen vaatii aina internetyhteyden, jotta kassasovellus voi ladata tuotetiedot ja muut tiedot pilvipalvelusta ja jotta maksupääte voi varmentaa maksuja.

Mobiililaitteen tulee olla yhteydessä OP Kassa -palveluun joko WiFi-yhteydellä tai mobiilidatan yli (3G tai 4G). Miura-maksupääte käyttää Bluetooth-yhteyden yli mobiililaitteen verkkoyhteyttä mm. maksujen varmentamiseen. Yomani puolestaan käyttää maksujen varmentamiseen 3G- tai Ethernet-yhteyttä.

Jos verkkoyhteys on kovin hidas tai epäluotettava, se voi vaikeuttaa OP Kassan käyttöä.

Topics: iPad, Android-puhelin, Usein kysytyt kysymykset

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800