Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

Star mPOP-kassalaitteiston päivittäminen

Star mPOP -kassalaitteistoon tulee välillä päivityksiä suoraan laitevalmistajalta. Näiden ohjeiden avulla päivität laitteistosi. Päivityksen kesto on noin 3–5 min.

  1. Lataa mPOP Utility sovellus App Storesta
  2. Avaa mPOP Utility sovellus
  3. Parita laite painamalla "pairing and permission controls"
  4. Odota, että laitteesi löytyy auenneesta listasta
  5. Valitse laitteesi listasta
  6. Hyväksy valinta painamalla "POP10 WHT BT -MPOP" "List"-menun alta
  7. Valitse alamenun välilehdistä "Settings" ja selaa alas asti
  8. Paina sivun alaosasta "DIAGNOSE THE FIRMWARE" ja valitse "YES" päivityskehoitteeseen. Odota rauhassa tämän jälkeen. Älä sulje iPadia, mPOP Star -kassalaitetta tai mPOP Utility-sovellusta päivityksen aikana.
    • Jos ohjelma ilmoittaa, että päivitystä ei ole saatavilla, sinulla on jo uusin versio ladattuna ja voit sulkea mPOP Utility ohjelman.
  9. Kun valojen vilkkuminen loppuu, odota ilmoitusta "COMMUNICATION RESULT: SUCCESS" ja paina sen jälkeen "OK".
  10. Valitse laitteesi ilmestyvästä listasta.
  11. Hyväksy valinta jälleen painamalla "POP10 WHT BT -MPOP" "List"-menun alta.

mPOP Starin ohjelmistoversion voit tarkistaa vielä painamalla "device information"-menua päänäkymästä.

 

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee päivittäin kello 8.00–21.00.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800