Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

Monimyymälätuki: mahdolliset ongelmatilanteet ja ratkaisut

Tästä löydät Monimyymälätukeen liittyvät yleiset kysymykset ja mahdolliset ongelmatilanteet ratkaisuineen.

Käyttäjä ei pääse kirjautumaan myyntipaikkaan iPadilla

Onko käyttäjällä käyttöoikeus myyntipaikkaan? Käyttöoikeuksia voit lisätä hallintapaneelin kohdassa Hallinta -> Käyttäjähallinta. Klikkaa siellä käyttäjän nimeä ja valitse, mihin myyntipaikkoihin käyttäjällä on oikeudet. Tutustu myös käyttäjähallinnan ohjeeseen.

 

Tuotteet eivät näy iPadilla

Onko tuotteet lisätty myyntipaikkaan, johon olet kirjautunut? 

Tuotteen myyntipaikan voit määritellä

1. Hallintapaneelissa tuotteen luonnin tai muokkauksen yhteydessä valitsemalla, missä myyntipaikoissa tuote on saatavilla.

Tuotehallintaan pääset polusta Tuotteet -> Kaikki tuotteet. Valitse listalta olemassa oleva tuote ja muokkaa sitä tai luo uusi tuote Lisää tuote -painikkeella. Klikkaa listalta niitä myyntipaikkoja, joihin haluat tuotteen asettaa. Lue myös ohje tuotteen luomiseen.

2. Luomalla tuotteen iPadilla. Tällöin luotu tuote kiinnitetään automaattisesti siihen myyntipaikkaan, jossa se on luotu.

 

Loin uuden käyttäjän, mutta hän ei pääse kirjautumaan sovellukseen

Onko käyttäjä aktivoinut tunnuksensa? Käyttäjä saa tunnuksen luonnin yhteydessä sähköpostin, jonka linkkiä klikkaamalla hän voi asettaa salasanan. Lisäksi käyttäjä saa tekstiviestitse PIN-koodin, jota hänen tulee käyttää ensimmäisellä kirjautumiskerralla.

 

En löydä uusia ominaisuuksia hallintapaneelista

Hallintapaneelin uusin versio ei välttämättä ole päivittynyt selaimellesi. Päivitä versio näin:

  1. Kirjaudu ulos hallintapaneelista
  2. Tyhjennä selaimen välimuisti
  3. Kirjaudu takaisin sisään

Jos ongelmat jatkuvat, olethan yhteydessä OP Kassan asiakaspalveluun.

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee päivittäin kello 6.00–23.00.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800