Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

Mobiililaite kadonnut tai varastettu: mitä tehdä?

 

Kaikki tietosi ovat tallessa OP Kassan pilvipohjaisessa palvelussa, joten hankkimalla uuden mobiililaitteen ja asentamalla siihen OP Kassa -sovelluksen voit jatkaa OP Kassan käyttöä.

Varkauksien varalle suosittelemme ottamaan käyttöön iCloud tai Google-tilin heti, kun otat laitteesi käyttöön.

Jos iPad varastetaan voit käyttää "Kadonnut tila" toimintoa, jolla voit lukita laitteen etänä (ohjeet: https://support.apple.com/fi-fi/HT201472). Jos olet hankkinut iPadin OP Kassa -palvelun kautta, ilmoita varkaudesta myös OP Kassan asiakaspalveluun.

Jos Android-puhelimesi varastetaan, voit lukita tai paikantaa laitteen etänä. Löydät ohjeet tästä: https://support.google.com/nexus/answer/6160491?hl=fi 

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee päivittäin kello 6.00–23.00.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800