Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

Kassalaitteen resetointi tai palauttaminen tehdasasetuksiin

Voit resetoida tai palauttaa kassalaitteen Bluetooth-asetukset tehdasasetuksiin seuraavasti.

1. Paina "Bluetooth reset" -painiketta (1) kassalaitteen pohjassa ja laita kassalaitteen virta päälle. 

2. Hetken kuluttua kassalaitteen LED-valot vilkkuvat. Jatka reset-painikkeen painamista kunnes kassalaitteesta kuuluu piippauksia. Pidä reset-nappulaa pohjassa niin kauan, että kassalaatikko ei enää vilkuta kassalaatikon päällä olevia valoja.

  • HUOM! Kassalaatikossa on kaksi erilaista resetointimahdollisuutta. Ensimmäisen tason resetointi kestää noin 20 sekuntia. Jos se ei riitä, voit tehdä palautuksen tehdasasetuksiin. Se kestää noin 40 sekuntia.

3. Lopeta reset-painikkeen painaminen ja odota, että ainoastaan sininen LED valo palaa yhtäjaksoisesti.

4. Avaa iPadin asetukset ja valitse Bluetooth-valikosta kassalaite (Star mPOP) ja täppää ikonia (i) ja sen jälkeen tekstiä "Unohda tämä laite" ("Forget this device")

5. Parita laite uudestaan. Ohjeet löydät täältä: iPadin parittaminen kassalaitteen kanssa.

6. Aseta Auto Connect -asetus takaisin päälle.

Kassalaitteen hallintaan voi käyttää myös Starin omaa sovellusta, mPOP Utilityä. Sovelluksen voit ladata AppStoresta.

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee päivittäin kello 6.00–23.00.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800