Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

Kassalaitteen resetointi tai palauttaminen tehdasasetuksiin

Posted by OP Kassa on 15.1.2020 17:06:44

Voit resetoida tai palauttaa kassalaitteen Bluetooth-asetukset tehdasasetuksiin seuraavasti.

1. Paina "Bluetooth reset" -painiketta (1) kassalaitteen pohjassa ja laita kassalaitteen virta päälle. 

2. Hetken kuluttua kassalaitteen LED-valot vilkkuvat. Jatka reset-painikkeen painamista kunnes kassalaitteesta kuuluu piippauksia. Pidä reset-nappulaa pohjassa niin kauan, että kassalaatikko ei enää vilkuta kassalaatikon päällä olevia valoja.

  • HUOM! Kassalaatikossa on kaksi erilaista resetointimahdollisuutta. Ensimmäisen tason resetointi kestää noin 20 sekuntia. Jos se ei riitä, voit tehdä palautuksen tehdasasetuksiin. Se kestää noin 40 sekuntia.

3. Lopeta reset-painikkeen painaminen ja odota, että ainoastaan sininen LED valo palaa yhtäjaksoisesti.

4. Avaa iPadin asetukset ja valitse Bluetooth-valikosta kassalaite (Star mPOP) ja täppää ikonia (i) ja sen jälkeen tekstiä "Unohda tämä laite" ("Forget this device")

5. Parita laite uudestaan. Ohjeet löydät täältä: iPadin parittaminen kassalaitteen kanssa.

6. Aseta Auto Connect -asetus takaisin päälle.

Kassalaitteen hallintaan voi käyttää myös Starin omaa sovellusta, mPOP Utilityä. Sovelluksen voit ladata AppStoresta.

Topics: Star mPOP-kassalaite

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800