Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

Kassalaitteen Autoconnect-asetuksen asettaminen iPadille

Posted by OP Kassa on 15.1.2020 16:38:48

Voit asettaa kassalaitteen yhdistymään automaattisesti seuraavasti:

  1. Jos et ole asentanut mPOP Utilityä iPadille, avaa "App Store" -sovellus iPadissa ja hae "mPOP Utility"
  2. Valitse "mPOP Utility" ja klikkaa "Asenna".
  3. Avaa "mPOP Utility" ja
    1. valitse "Bluetooth Settings" 
    2. valitse "Auto Connection" ja "New Pairing Permission" -asetus päälle
    3. hyväksy valinta "Apply" napista.
    4. Vastaa kahteen seuraavaan kysymykseen (Apply? ja Continue?) "Yes"
  4. Käynnistä kassalaitteisto uudestaan käyttämällä virta virtakytkimestä hetkeksi pois ja takaisin päälle.

 

Jos "Apply" -napin painamisen jälkeen saat virheilmoituksen "FAILURE" mPOP Utilityssä, katso ohje alta kohdasta "Mahdolliset ongelmatilanteet "Auto Connect" -asetuksen asettamisessa".

 

Mahdolliset ongelmatilanteet "Auto Connect" -asetuksen asettamisessa

Jos "Apply"-napin painamisen jälkeen saat virheilmoituksen "FAILURE" mPOP Utilityssä, toimi seuraavasti:

  1. Mene iPadin asetuksiin ja sieltä Bluetooth-asetuksiin.
  2. Täppää STAR mPOP <laitteenID> "Ei Yhteydessä" / "Not Connected" tekstiä. Hetken päästä teksti muuttuu "Yhteydessä" / "Connected"

Topics: Star mPOP-kassalaite, iPad

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800