Neuvoja ja vastauksia OP Kassa -tiimiltä

iPad & Star mPOP: mahdolliset ongelmatilanteet

Posted by OP Kassa on 16.1.2020 14:09:23

iPad ei lataudu, vaikka on kytkettynä kassalaitteistoon

Tarkista:

  • Onko iPad kytketty oikeaan kassalaitteiston USB-porttiin (1.5A)?
  • Onko kytkemiseen käytetty johto kunnossa? Latautuuko iPad samaa johtoa käyttäen eri virtalähteestä?
  • Jos vaikuttaa siltä, että kyseessä on viallinen iPad tai USB johto, ole yhteydessä jälleenmyyjään tai Applen omaan tukeen.

Topics: Star mPOP-kassalaite, iPad

Illustration

Etkö löytänyt etsimääsi? Kotimainen asiakaspalvelu palvelee ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

Ota yhteyttä chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse 010 252 0800