Uusi opas: menestyvän kaupan kulmakivet vuonna 2018

Verkkokauppa, sosiaalinen media ja mobiiliapplikaatiot ovat muokanneet kuluttajien ostokäyttäytymistä ja kaventaneet samalla verkko- ja kivijalkakaupan rajaa. Yhä useampi kuluttaja valitsee ostopaikan, jossa ostokset voi hoitaa juuri siihen aikaan, kun itselle parhaiten sopii - päivään, kellonaikaan ja sijaintiin katsomatta.

Yksi tämän vuoden merkittävimmistä kaupankäynnin trendeistä on myynnin siirtyminen sosiaaliseen mediaan. Uudet ostamisen tavat ja kuluttajien tarpeisiin vastaaminen vaativatkin kauppiaalta sekä asiakasymmärrystä että monikanavaisia ratkaisuja. Siksi olemme koostaneet oppaan, jossa käymme läpi, miten suomalaiset verkossa asioivat, mitä tarkoittaa monikanavainen myynti vuonna 2018 ja miten verkkokaupalla ja kassajärjestelmällä voi vastata kuluttajien muuttuneisiin tarpeisiin. 

Mitkä ovat menestyvän kaupan kulmakivet vuonna 2018 ja miten kuluttajia voi palvella parhaalla mahdollisella tavalla? Lataa maksuton opas ja selvitä, mitä kukoistava kaupankäynti vaatii!