Turvaamme OP Kassan toiminnan koronaepidemian aikana

Olemme valmistautuneet turvaamaan kauppiaidemme liiketoiminnan myös koronaepidemian aikana. Työntekijämme voivat työskennellä ajasta ja paikasta riippumatta, ja jatkuvuussuunnitelmamme ja mahdollisuus sijaisjärjestelyihin takaavat, että palvelun ylläpito jatkuu normaalisti. 

Suojellaksemme kumppaneitamme, asiakkaitamme ja työntekijöitämme, suosimme videoneuvotteluita sekä puhelinta ja sähköpostia. Asiakaspalvelumme palvelee kauppiaita tavalliseen tapaan: tavoitat meidät joka päivä klo 6–23 sähköpostitse (asiakaspalvelu@op-kassa.fi), verkkosivujen ja sovelluksen chat-palvelussa tai puhelimitse (010 252 0800, kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min).

OP Ryhmä tarjoaa helpotusta luottojen maksuaikoihin

Jos olet OP:n yritys- tai henkilöasiakas, sinulla on mahdollisuus lykätä luottojen maksua. Olethan yhteydessä omaan osuuspankkiisi mahdollisista rahoitustarpeista tai muutoksista luottojen maksuohjelmiin. Suosittelemme ensisijaisesti digitaalisten palvelukanavien käyttöä.

Lue lisää aiheesta OP Ryhmän tiedotteesta.

Tutustu Työterveyslaitoksen ohjeistukseen

Työterveyslaitos on koonnut yrityksille tietopaketin koronaviruksesta. Voit tutustua siihen Työterveyslaitoksen verkkosivuilla: https://hyvatyo.ttl.fi/koronavirus/ohje-yrityksille 

Palvelualoilla kannattaa huolehtia kaikkien yhteiskäytössä olevien laitteiden ja välineiden, kuten maksupäätteiden puhdistamisesta. Asiakkaita voi suositella käyttämään korttimaksua, erityisesti lähimaksua. Työterveyslaitoksella on palvelualoille suunnattu ohjeistus koronaviruksen ehkäisystä, laitteiden puhdistamisesta ja muista hygieniakäytännöistä. Voit tutustua ohjeisiin täällä: https://hyvatyo.ttl.fi/koronavirus/ohje-palvelualalle