Korjattu: Ongelma kuitin luomisessa iPad-sovelluksessa

Päivitys 10.3.2021 klo 9: vika on nyt korjattu. Jos kuitin luonti epäonnistui eilen, voit etsiä kuitin sovelluksen Tapahtumat-näkymästä valitsemalla haluamasi tapahtuman.

 

Alkuperäinen tiedote:

 

OP Kassan iPad-versiosta on löytynyt ongelma kuitin luomisessa. Jos kuitille lisää ostosrivikohtaisen kommentin, kuitin luominen ei onnistu, eikä kuittia pysty tulostamaan tai lähettämään asiakkaalle sähköpostitse. Sen sijaan koko ostoskorille voi lisätä kommentin ongelmitta.

Ongelma on paikallistettu 9.3.2021 ja se on suunnitelmissa korjata 10.3.2021.

Jos kuitin luonti on epäonnistunut ostotilanteessa, voit etsiä kuitin takautuvasti sovelluksesta 10.3.2021 alkaen ja tarvittaessa lähettää sen asiakkaallesi. Löydät kuitit sovelluksen Tapahtumat-näkymästä valitsemalla haluamasi tapahtuman.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.