OP Kassan WooCommerce-integraatio on päivitetty uuteen versioon. Katso tästä ohjeet lisäosan päivittämiseen.
Hei!
Päivitys liittyen eilen viestittyyn ongelmaan Miura-maksupäätettä käyttävillä kauppiailla, joilla oli OP Kassan sovelluksen iPadOS 2.2.0 versio tai OP Kassan Android 1.3.6 versio.
Maksutapahtuma ei vähentänyt virheellisesti saldoa ollenkaan tuotteilta jotka on myyty. Ongelma alkanut siinä vaiheessa, kun olet asentanut OP Kassan edellämainitun sovellusversion.
Korjauksen käyttöönotto viivästyi aiemmasta viestinnästämme poiketen aamun tavoitteesta ja korjaus on nyt otettu käyttöön klo. 18:12 ja saldon päivitykset toimivat normaalisti.
Olemme erittäin pahoillamme vikatilanteen pitkittymisestä.
Huom! Jos olet tehnyt kauppaa tällä välin ja saldo ei ole vähentynyt lähetämme pyydettäessä listan myynneistä ja tuotteista joista saldo ei ole vähentynyt.
Jos mieleesi herää kysyttävää, asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiisi. Tavoitat meidät sähköpostitse: asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse: 010 252 0800.
Ystävällisin terveisin
OP Kassa
Pahoittelemme häiriöstä kauppiaillemme aiheutuvaa haittaa.
Jos mieleesi herää kysyttävää, asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiisi. Tavoitat meidät sähköpostitse: asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse: 010 252 0800.
Ajankohtaista
OP Kassan WooCommerce-integraatio on päivitetty uuteen versioon. Katso tästä ohjeet lisäosan päivittämiseen.
Ajankohtaista
Asiakaspalvelumme aukioloajat pääsiäisenä.
Häiriötilanne
OP Kassan iPad-sovelluksesta on löydetty vika kuitin luomisessa.
Palvelun tarjoaa Checkout Finland Oy, joka on osa OP Ryhmää.