OP Kassan saldonpäivitys ongelma Miura-maksupäätettä käyttävillä korjattu klo 18:12

Hei!

Päivitys liittyen eilen viestittyyn ongelmaan Miura-maksupäätettä käyttävillä kauppiailla, joilla oli OP Kassan sovelluksen iPadOS 2.2.0 versio tai OP Kassan Android 1.3.6 versio.

Maksutapahtuma ei vähentänyt virheellisesti saldoa ollenkaan tuotteilta jotka on myyty. Ongelma alkanut siinä vaiheessa, kun olet asentanut OP Kassan edellämainitun sovellusversion.

Korjauksen käyttöönotto viivästyi aiemmasta viestinnästämme poiketen aamun tavoitteesta ja korjaus on nyt otettu käyttöön klo. 18:12 ja saldon päivitykset toimivat normaalisti.

Olemme erittäin pahoillamme vikatilanteen pitkittymisestä.

Huom! Jos olet tehnyt kauppaa tällä välin ja saldo ei ole vähentynyt lähetämme pyydettäessä listan myynneistä ja tuotteista joista saldo ei ole vähentynyt.

Jos mieleesi herää kysyttävää, asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiisi. Tavoitat meidät sähköpostitse: asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse: 010 252 0800.

 

Ystävällisin terveisin

OP Kassa

Pahoittelemme häiriöstä kauppiaillemme aiheutuvaa haittaa.

Jos mieleesi herää kysyttävää, asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiisi. Tavoitat meidät sähköpostitse: asiakaspalvelu@op-kassa.fi tai puhelimitse: 010 252 0800.