Checkout ja OP Kassa siirtyvät Netsin omistukseen. Tällä ei ole vaikutusta asiakkaidemme palveluihin tai hintoihin, eikä muutos vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä.
Yomani- ja Yoximo -päätteillä havaittiin 9.12.2020 yhteysongelmia Telian 3G -verkossa. Telia on raportoinut datayhteysongelmia Suomen lisäksi muissa Pohjoismaissa. Vika on selvityksessä.
Suosittelemme muodostamaan verkkoyhteyden muuhun verkkoon. Jos käytät Yomania, voit kytkeä sen verkkoon verkkopiuhalla. Jos käytät Yoximoa, voit kytkeä sen wlan-verkkoon. Huomaathan, että päätteen sim-korttia ei tule vaihtaa itse. Sim-kortin poistaminen johtaa päätteen lukittumiseen.
Pahoittelemme tilanteesta kauppiaillemme aiheutunutta haittaa ja tiedotamme verkkosivuillamme tilanteen etenemisestä.
Ajankohtaista
Checkout ja OP Kassa siirtyvät Netsin omistukseen. Tällä ei ole vaikutusta asiakkaidemme palveluihin tai hintoihin, eikä muutos vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä.
Häiriötilanne
Yomani- ja Yoximo-päätteet toimivat jälleen normaalisti.
Häiriötilanne
Yomani- ja Yoximo-maksupäätteiden palveluntarjoajalla on häiriötilanne. Ongelmat ovat selvityksessä.
Palvelun tarjoaa Checkout Finland Oy, joka on osa OP Ryhmää.