Häiriöitä Yomani- ja Yoximo -maksupäätteiden toiminnassa 3G-verkossa

Päivitys 5.6.2020: 3G-ongelmia voi edelleen esiintyä. Jos pääte ei saa yhteyttä verkkoon, se kannattaa käynnistää uudelleen. Jos verkkoyhteyden etsiminen kestää useita minuutteja, uudelleenkäynnistä pääte vielä kerran.

Alkuperäinen tiedote ja muita ohjeita:

Maksunvälitysjärjestelmämme palveluntarjoajalla havaittiin häiriöitä 3.6.2020. Sen vuoksi Yomani- ja Yoximo -päätteillä on yhteysongelmia Telian 3G -verkossa. Häiriötilanne on selvityksessä.

Suosittelemme muodostamaan verkkoyhteyden muuhun verkkoon. Jos käytät Yomania, voit kytkeä sen verkkoon verkkopiuhalla. Jos käytät Yoximoa, voit kytkeä sen wlan-verkkoon. Huomaathan, että päätteen sim-korttia ei tule vaihtaa itse. Sim-kortin poistaminen johtaa päätteen lukittumiseen.

Pahoittelemme tilanteesta kauppiaillemme aiheutunutta haittaa ja tiedotamme verkkosivuillamme tilanteen etenemisestä.