OP Kassan ongelma Miura-maksupäätettä käyttävillä korjattu klo 18:12
Maksunvälitysjärjestelmämme palveluntarjoajalla havaittiin häiriötilanne 26.5.2020. Sen vuoksi Yomani- ja Yoximo -päätteet eivät toimineet Telian 3G-verkossa.
Häiriö alkoi 26.5. noin klo 10 ja korjaantui klo 15.
Pahoittelemme häiriöstä kauppiaillemme aiheutunutta haittaa!
Alkuperäisen tiedotteen voit lukea täältä.
Huoltokatko
OP Kassan ongelma Miura-maksupäätettä käyttävillä korjattu klo 18:12
Huoltokatko
Hei! Teemme vielä lisää ylläpitoon liittyviä huoltotöitä kahtena seuraavana yönä 26 & 27.2., joilla varmistamme toiminnan vakautta tulevaisuudessa.
Huoltokatko
Hei! OP Kassan WooCommerce & Shopify-integraatiossa ilmeni huoltotöiden jälkeinen häiriö, jonka seurauksena integraatio ei toimi. Vika on selvityksessä ja ilmoitamme korjauksen etenemisestä.
Palvelun tarjoaa Checkout Finland Oy, joka on osa OP Ryhmää.