Checkout ja OP Kassa siirtyvät Netsin omistukseen. Tällä ei ole vaikutusta asiakkaidemme palveluihin tai hintoihin, eikä muutos vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä.
Yomani- ja Yoximo-päätteisiin vaikuttanut vika on korjattu 21.12.2020 noin klo 15.10. Häiriö johtui palveluntarjoan vikatilanteesta.
Pahoittelemme kauppiaillemme aiheutunutta haittaa.
Alkuperäisen tiedotteen voit lukea tästä.
Ajankohtaista
Checkout ja OP Kassa siirtyvät Netsin omistukseen. Tällä ei ole vaikutusta asiakkaidemme palveluihin tai hintoihin, eikä muutos vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä.
Häiriötilanne
Yomani- ja Yoximo-maksupäätteiden palveluntarjoajalla on häiriötilanne. Ongelmat ovat selvityksessä.
Häiriötilanne
Yomani- ja Yoximo-päätteiden yhteysongelmat ovat ohi.
Palvelun tarjoaa Checkout Finland Oy, joka on osa OP Ryhmää.